Ruha webshop megoldások az eladások növelésére

Ha körülnézel az interneten, rengeteg ruha webshopot találsz egy gyors keresés után is. Mivel a verseny nagyon nagy ezen a területen, így több olyan megoldást is alkalmazhatsz, amivel a konkurencia elé lehet kerülni. Ezek közül fogunk bemutatni néhányat.

Minőségi képek

Minden webshopnál fontos, azonban a ruháknál szinte kötelező, hogy minőségi fényképekkel illusztráld a termékeket, ruhákat. Mivel azokat nem lehet felpróbálni, így a második legjobb lehetőség, hogy a vásárló mindent megtudjon a kinézett ruháról, hogy legyen róla számos, minden részletre kiterjedő fénykép feltöltve. Ezek a képek legyenek egyediek, nem tömegképek, akkor sem, ha termékekről van szó.

Ruha webshop megoldások az eladások növelésére

Részletes termékleírások

A másik módszer, amivel információkat tudsz megosztani a vásárlókkal, az a termékek leírása. Ezek is szintén legyenek részletesek, minden olyan információt tartalmazzanak, amikre a vásárlóknak szüksége lehet. Méreteket, anyagokat, színeket, mosási információkat stb. Minél részletesebb, annál jobb.

Navigáció, filterek, termék keresők

Nem elég a termékek oldalait rendbe tenni, ha a látogatók nem jutnak el hozzájuk, akkor mindegy, hogy milyenek. Ennek megfelelően a menük, navigáció, valamint a termék kereső és a filterek is kiválóan kell, hogy működjenek. Ez azt jelenti, hogy a menü legyen átlátható, a termékek között lehessen szűrni több feltétel alapján is, hogy a vásárló lásson minden terméket, amit szeretne, de ne is lásson többet, mint amire szüksége van.